TEKNISK SERVICE fra PMH Systems - Vi kalder det Cirkulær Service

Hos PMH Systems har vi døbt vores servicekoncept ”Cirkulær Service”. Det har vi gjort af flere grunde:

Image
  • PMH Systems leverer både hardware, software, installation og træning. Derfor tænker vi hele vejen rundt – fra idé, over prepress til packaging. Eller sagt på en anden måde: Fra kunde tilbage til kunde.
  • Vores systemer og udstyr kan integreres med alle andre programmer, og i hvilket som helst work flow.
  • Vi leverer præventiv service i fast cyklus, så udstyret er optimeret i forhold til forbrug, ydeevne og kapacitet. Vores fornemmeste opgave er at holde hjulene i gang og minimere downtime.
  • Vi sender kun certificerede teknikere afsted, som kender udstyret ud og ind – og hele vejen rundt. PMH Systems teknikere er certificeret i Fotoba, Caldera, Aristo mv. og vi sørger for at være ajour.
  • Vi udnytter vores ressourcer optimalt. Ved endt levetid vurderer vi hver enkel komponent. Er der f.eks. dele vi kan genbruge, eller som med fordel kan renoveres?
  • Vi tænker bæredygtighed og cirkulær økonomi ind i vores processer. PMH Systems samarbejder med Stena Recycling om at genvinde råvare og føre dem tilbage til industrien.
  • Vi tager ansvar for kemikalier, der benyttes i serviceprocessen. Som hovedregel tager vi alt kemi og spraydåser med hjem fra et servicebesøg. Er det ikke muligt, f.eks. ved flytransport, sørger vi for at der er sikret aflevering til et behandlingsanlæg.

Bliv Cirkulær Service Partner med PMH Systems

Som Cirkulær Service Partner sammen med PMH Systems har du mange fordele:

  • Dit udstyr og software er optimeret til dit work flow.
  • Du modtager grundig træning ved anskaffelse af nyt udstyr. 
  • Du kan altid ringe til en af vores dygtige teknikere for råd og vejledning.
  • Du får adgang til online bestilling af sliddele og forbrugsvare til alle maskiner i vores sortiment. 
  • Din produktionsproces er gennemtænkt og optimeret, fra kunde tilbage til kunde.
  • Dine systemer taler sammen.
  • Dit udstyr og software gennemgår jævnlig præventiv service, så downtime minimeres.
  • Du får udelukkende besøg af fagligt højt kvalificerede teknikere, som kender dit udstyr i detaljer – og så kigger Peter forbi til en kop kaffe en gang i mellem.
  • Du er med til at sikre optimal udnyttelse af vores fælles ressourcer, og at de genvindes og føres tilbage til industrien.
  • Sammen passer vi på miljøet og tager ansvar for anvendt kemi.

Hvilket storformat udstyr serviceres?

PMH Systems er leverandør og Cirkulær Service Partner for følgende førende mærker til efterbehandling af store formater:

  • Aristo Storformat skæreborde
  • Fotoba Storformat Rulleskæremaskiner
  • AGFA Anapurna Storformat printere
  • Matic Storformat sysmaskiner
  • PlastGrommet Storformat efterbehandlingsudstyr

Og leverandør af følgende systemer til storformat behandling:

  • Caldera software til RIP og skæring
  • EngView Packaging Suite CAD/CAM software til konstruktion og design af emballage og displays
  • SAI FlexiSign software til print og skæring

Serviceaftale efter dine behov

Som Cirkulær Service Partner vælger vi i fællesskab, hvordan din servicepakke skal se ud. Det vigtigste for os i PMH Systems er at den passer til dine behov. 

Uanset om du foretrækker onsite, eller fjernsupport via TeamViewer, eller måske en kombination, finder vi en sammensætning du er tilfreds med. Du behøver ikke at have købt dit udstyr hos PMH Systems for at blive Cirkulær Service Partner.

Aftale indeholder altid som minimum:

  • Vedligeholdelsesplan for hver maskintype
  • Fuld adgang til teknikere og software support
  • Fri adgang til telefon- og fjernsupport
  • Forebyggende servicebesøg hver 10. måned af certificeret tekniker: Test, justering og kalibrering. Smøring og rengøring.
  • Alle udgifter i forbindelse med servicebesøg, herunder transport timer og omkostninger.
  • Prioritetsstatus ved nødreparationer og levering af reservedele. Vi påbegynder service indenfor 8 arbejdstimer efter servicetilkald.
  • Adgang til pris-attraktive renoverede reservedele.
  • Gratis opdatering af firmware og software.

Særligt for Aristo Full Care service:

  • Låne cutter-hoved til rådighed imens jeres eget er under reparation/renovering. Leveres med Kurér-service.
  • 24 timers stress test

Ikke inkluderet: Eventuelle reservedele.

Hvordan bliver jeg Cirkulær Service Partner?

Du ringer. Vi kigger forbi.

Det kræver blot en opringning til +45 57 67 20 23, for at aftale hvornår vi kan komme forbi. Spørg efter Peter eller Jakob. Når vi har set udstyret igennem og vurderet behovet, finder vi sammen den bedste løsning.

Hvornår skal vi kigge forbi?